Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ που παίρνεται τον χρόνο να διαβάσετε την πολιτική μας όσων αφορά τις επιστροφές/αλλαγές καθώς είναι ενα πολύ σημαντικό κομμάτι και για εσάς και για εμάς.

Θα θέλαμε να τονίσουμε πως σίγουρα σε οποιαδήποτε περίπτωση θα κοιτάξουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για την εξυπηρέτηση σας ασχέτως από το πρόβλημα, ο άξονας της επιχείρησης μας είστε εσείς και σε εσάς δίνουμε την μεγαλύτερη έμφαση.

Η εγγύηση του ρολογιού καλύπτει μόνο τα μηχανικά του μέρη, στην περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο μέσα σε 8 ημέρες θα πρέπει να έχουμε ενημερωθεί στο support@marinelis.gr για να καλυφθείτε από την εγγύηση του εκάστοτε brand.

Δεν μπορεί να γίνει αλλαγή ρολογιού, δηλαδή να πάρετε κάποιο άλλο επειδή υπήρξε κάποιο πρόβλημα μηχανικό κατά την αγορά του γι’ αυτό υπάρχει η εγγύηση και η εταιρία θα σας εξυπηρέτηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο ρολόι σας.

*Το να παραλάβετέ κάποιο ρολόι που να έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα είναι εξαιρετικά δύσκολο γιατί τα περνάμε από έλεγχο ποιότητας πριν έρθουν σε εσάς.

Τα έξοδα αποστολής προς εμάς επιβαρύνουν τον πελάτη τα έξοδα αποστολής προς εσάς καλύπτονται από το marinelis.gr εξολοκλήρου.

Μετα την λήξη της εγγύησης το marinelis.gr δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβες και οτιδήποτε μπορεί να προκληθεί από τον πελάτη.

*Υποχρεωτική η απόδειξη πληρωμής σε όλα τα παραπάνω για κάλυψη εγγύησης

Αλλαγές στο ρολόι σας θα γίνονται δέκτες εντός 8 ημέρων και θα πρέπει να περιλαμβάνουν το προϊόν αφόρετο στην μορφή που το παραλάβατε, την εγγύηση του, το κουτάκι του, τυχόν προσαρμογή μπρασελέ κομμάτια που έχουν αφαιρεθεί ή έχουν προστεθεί, βιβλιαράκι με οδηγίες (στην περίπτωση που έχετε παραλάβει).Σε καμμια περίπτωση δεν θα δεχθούμε ρολόι που έχει χρησιμοποιηθεί ή δεν πλήρη τις παραπάνω προδιάγραφες. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το support@marinelis.gr
σε όλα τα παραπάνω τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Υποχρεωτική η απόδειξη πληρωμής σε όλα τα παραπάνω για κάλυψη αλλαγής.

Εάν κάποιος κωδικός κατά την αλλαγή πάψει να είναι διαθέσιμος γίνεται αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν ή πιστώνουμε το ποσό σας για μελλοντική χρήση.

*Επιστροφές χρημάτων σε καμμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές.

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

Τα κοσμήματα στην περίπτωση που είναι σε οποιοδήποτε υλικό πέραν του χρυσού οφείλεται να ακολουθήσετε τις οδηγίες κατασκευαστών οι οποίες είναι: αποφεύγουμε την χρήση τους σε θαλασσινό νερό, αποφεύγουμε υλικά τα οποία δημιουργούν οξείδωση στο μέταλλο όπως κρέμες σώματος, κολόνιες, σαπούνισμα, χρήση χημικού κτλπ.

*Προσέχουμε όλα τα κοσμήματα που προμηθεύουμε σε οποιοδήποτέ υλικό να έχουν την καλύτερη ποιότητα, οπότε θα είναι εξαιρετικά σπάνιο να σας δημιουργηθούν προβλήματα

Προτείνουμε μαζί με την παραγγελία σας να προσθέσετε και ειδικό πανάκι καθαρισμού με εξτρά κόστος από το marinelis.gr που περιέχει ειδικό φάρμακο καθαρισμού για να είστε σίγουροι για την άψογη συντήρηση κοσμημάτων και ρολογιών χωρίς συνέπειες στο υλικό.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία από τα παραπάνω αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές.

Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει κάποιο προϊόν ελλαττωματικό γίνεται αλλαγή στέλνοντας την απόδειξη αγοράς και φωτογραφία του κοσμήματος κατά την παραλαβή του μαζί με την ημερομηνία παραλαβής στο support@marinelis.gr

Εάν ο πελάτης δεν προσθέσει ασφάλεια αποστολής κατά την παραγγελία του η διεύθυνση marinelis.gr δεν ευθύνεται για τυχόν χτυπήματα ή βλάβες που μπορεί να δημιουργηθούν κατά την διαδικασία μεταφοράς των courier.

Αλλαγές θα γίνονται δέκτες εντός 8 ημέρων από την ημερομηνία αγοράς επικοινωνώντας πρώτα με το support@marinelis.gr και αποστέλλοντας και την απόδειξη αγοράς.

Εάν κάποιός κωδικός κατά την αλλαγή πάψει να είναι διαθέσιμος γίνεται αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν ή πιστώνουμε το ποσό σας για μελλοντική χρήση.

Τα μεταφορικά προς την διεύθυνση μας επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Επιστροφές χρημάτων σε καμμία περίπτωση δεν γίνονται δέκτες.

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ που πήρατε τον χρόνο να διαβάσετε την πολιτική μας αλλαγών και επιστροφών

με εκτίμηση,
marinelis.gr